Tudjon meg mindent a hírnév kezeléséről
Ha Ön vállalkozó, akkor a jó hírnév elengedhetetlen a sikerhez. Ha nem vagy óvatos, akkor gyorsan tönkreteheted a hírneved. Ez csak a vállalkozásod fogja károsítani. Ez a cikk nagyszerű tanácsokkal szolgál a vállalkozás jó hírnevének megszerzéséhez és megőrzéséhez.
Az online jelenlét növelése érdekében fontolja meg a közösségi média használatát. Az olyan webhelyek, mint a Facebook, a Twitter és a LinkedIn, segítenek növelni az üzleti jelenlétet online és offline egyaránt. A közösségi média hatékony használatával rendszeresen közzé kell tennie az aktuális helyzetet. Amikor információkat teszel közzé a közösségi média webhelyén, használjon kulcsszavakat, és adja meg olvasóinak azokat az információkat, amelyekre valóban szükségük van.
Ha olyan tartalommal foglalkozik, amely online módon negatívan befolyásolja az Ön által képviselt márkát, akkor azon kell dolgoznia, hogy jó benyomást szerezzen. Győződjön meg arról, hogy rengeteg pozitív visszajelzés és reakció érkezik a márkájához, és egyszerűen elnyomja a negatív visszajelzéseket. Ne felejtse el frissen és pozitívan tartani a tartalmát annak érdekében, hogy a negatív visszajelzéseket bármiféle lehetőség elutasítsa.
Rendeljen portfóliót olyan webhelyekről, amelyeket optimalizálhat a keresőmotorokkal. Természetesnek tűnik, ha megpróbálja az üzleti webhelyet a vállalkozás nevének első számú keresési listájává tenni, ha keresési lekérdezésként használják. Ezzel azonban ne álljon meg. Próbálja meg, hogy tíz üzleti weboldala a márkanév tíz legjobb találatává váljon. Blokkoljon mindenki mást.
Az Ön vállalkozásához kapcsolódó keresési kifejezéseket kell használni a weboldalain. A kulcs keresési kifejezés valószínűleg a cég neve lesz. A keresőmotorok, mint például a tekintélynek tűnő vállalkozások. Ha egy tantárgy vagy egy rés tekintélyének tekintik, akkor az eredményoldal tetejére emelkedik.
Soha ne vitázzon közönségének egyik tagjával. Ez nagyszerű módja annak, hogy megmutassa az embereknek, hogy nem foglalkoznak az ő igényeikkel. Amikor nyilvános nézeteltérés merül fel egy vállalkozással és magánszeméllyel szemben, a céget általában rossznak állítják be, ezért legyen óvatos.
Futtassa professzionálisan közösségi média kampányait és webhelyeit. Ezek az oldalak fontosak annak szempontjából, hogy az ügyfelek hogyan látják vállalkozását. Olyan szakemberként szeretne megjelenni, aki még mindig elérhető személyként.
Figyeljen a vállalkozásának offline ismertségére. Az offline hírneved eljut az online világba. Ha a vállalat negatív tartalma trenddé válik, akkor tudnia kell, miért. Jól bánjon minden ügyfelével és ügyfelével, és sürgeti a boldogokat, hogy pozitív véleményeket adjanak az olyan webhelyeken, mint a Yelp.
Plasztikai sebész, takarítás, iratmegsemmisítő, szórólap tartó, Master Clean takarítás, farsangi álarc, digital marketing, korlát, konténer árak, apple watch kijelzőcsere
plasztikai sebész trapéz lemez, cserepes lemez import használt autó opel chip tuning Generálkivitelező Hasz Kft. kreatív webáruház firkabox, iratmegsemmisítő szórólap tartó, plexi bérlés takarítás MasterClean esküvői dekoráció farsangi álarcok partyparadicsom.hu korlátÖnbizalom teszt, takarítás, Hollandpázsit, Műfű, iratmegsemmisítő, szórólap tartó, magasnyomású mosó, farsangi álarc, digital marketing, fali kapaszodó
Fatumjewels kapcsolat, íróasztal, beltéri ajtók, Autó kozmetika, eladó Audi A6, műanyag bejárati ajtók, utólagos vízszigetelés, csípő és térdprotézis árak
eljegyzési gyűrű íróasztal akril bútor apple watch kijelzőcsere ortopéd sebész és műtét árak hőszivattyú Penészes falak kezelése blog utólagos vízszigetelés falszigetelés konténer áraktakarítás, iratmegsemmisítő, szórólap tartó, Master Clean takarítás, farsangi álarc, digital marketing, fali kapaszodó, konténer árak
Ügyeljen arra, hogy szívesen fogadja a panaszokat. Előfordulhat, hogy az ügyfelek rossz véleményeket szeretnének elküldeni, mivel nem kérnek bocsánatot vagy nyomon követik a problémákat. Próbáljon meg feltenni egy panaszűrlapot, amely jól látható és könnyen használható a webhelyén. Válaszoljon mindegyikre. Tudni fogják, hogy látta őket, és hogy foglalkozik a kérdésekkel. Ez segíthet a negatív vélemények csökkentésében vagy megszüntetésében.
Nagyon sok webhely kínál hamis pozitív véleményt; úgy tűnhet, hogy minden versenyed felhasználja őket online jelenléted megerősítésére. Kerülje el a kísértést, hogy részese legyen ennek. Amellett, hogy rossz üzleti gyakorlat, számos állam törvényt fogadott el, amely az ilyen tevékenységet illegálisvá teszi.
Rendelkezzen egy tervvel azon személyek kezelésére, akik számos rossz véleményt tesznek közzé azzal a céllal, hogy kárt tegyenek a vállalkozásában. Jobb, ha van egy terved, és soha nem aggódni, hogy egy ilyen támadás áldozatává válj, és ne légy tisztában a jogaiddal, ötleted sincs a helyzet kezeléséről.
Amikor vállalkozásod van, nagy figyelmet kell fordítanod üzleti hírnevedre. Nem hagyhatja figyelmen kívül a kapott negatív visszajelzéseket. A jó hírnév aranyat ér. Használja ezeket a tippeket a hírnevének ellenőrzésében.