A cikk marketing a kulcsa a sikerhez
Vannak bizonyos kulcsok a sikerhez, amelyeket a cikkmarketing segítségével találhat meg. Az, hogy ezeket a kulcsokat a sikerhez a marketing karrierje elején vagy később találja meg, teljesen Öntől függ. De ha készen áll arra, hogy megtudja, mit hagyhat ki a cikkmarketinggel, olvassa el ezt a cikket, és ismerje meg a marketinget.
Ismerje meg a díjszabását. A partnerekkel dolgozó cégek különböző díjakat számítanak fel, néha még attól függően is, hogy milyen típusú marketinget tervez nekik. Nézzen utána ezeknek a díjaknak, és mindenképpen figyeljen oda, hogy a szerződésben esetleg rejtett "induló" díjak is szerepeljenek. Ne fizessen valamiért, ha nem tudja, hogy mi az.
Alkalmazzon RSS feedet a cikkmarketing stratégiájában. Az RSS a tartalomterjesztés automatizálásának egyik módja. Az RSS-feed a tartalmat (azaz a cikkeket) azonnal eljuttatja az előfizetőkhöz, amint Ön közzéteszi azt. Az RSS egy etikus opt-in rendszer, amely nem minősül spamnek, mivel a felhasználóknak kifejezetten fel kell iratkozniuk, és bármikor lemondhatnak róla.
Hozzon létre fiókot egy cikkkönyvtár weboldalon. A cikk könyvtárak soha nem számíthatnak fel díjat a feliratkozásért. Ha mégis megteszik, akkor nem egy jó hírű cégről van szó, és nem szabad használni. Csak az ingyenes oldalak használata intelligens és hatékony módja annak, hogy észrevegyék. A díjköteles oldalak általában nem kapnak akkora figyelmet.
Sok cikk, amit ír, nem lesz hatékony, de ez nem jelenti azt, hogy törölni kell őket, vagy el kell bújni előlük. Amíg büszke rájuk, és jó nyelvtant és jó információkat tartalmaznak, hagyja őket lógni. Lehet, hogy egy nap még felhasználhatja őket valamire.
Amint lesz egy kis pénze, amit a vállalkozásba fektethet, fontolja meg, hogy kiszervezi az írói feladatok egy részét. A kiszervezés nagyszerű módja annak, hogy sokak közös munkájára tegyen szert. Emellett felszabadítja az ideje egy részét, hogy más projekteken dolgozhasson. Számos hatékony módja van a cikkírók megtalálásának. Egy gyors internetes kereséssel keresse meg a csapatát.
Győződjön meg róla, hogy valóban feltárja a cikk témáját, ahelyett, hogy csak a promóció eszközeként használná. Az olvasók egy szempillantás alatt kiszúrják a valódi tartalomnak álcázott, öncélú marketingcikket, és a kiadók is. Tartsa a tartalmat informatívnak, a marketinget pedig minimálisra.
Keressen olyan terméket, amely sok embert vonz, hogy írjon róla a cikkmarketingjében. Ha olyan dologról ír információt, amit el akar adni, az vonzza a vásárlókat.
Bár egy cikk hatékony marketingeszköz lehet az Ön számára, ez nem jelenti azt, hogy minden cikk hatékony marketingeszköz lesz. Az embernek arra kell törekednie, hogy minden alkalommal a lehető legjobb cikket készítse el, ha egy cikket jól akar csinálni.
A cikkmarketing sikerének nem minden egyes kulcsa fog ténylegesen hatalmas gazdagsághoz vezetni, ezért ne úgy közelítsen ehhez, mint valamiféle gyors meggazdagodási rendszerhez. A cikkben szereplő információk azonban pontosak és hasznosak, és minél gyorsabban ülteti át ezeket a bölcsességeket a gyakorlatba, annál gyorsabban kezdhet el profitálni.