Itt van, hogy megismerje az e-mail marketinget? Nézze meg ezeket a tippeket!

Grafikát tartalmaz, vagy csak szöveget küld? Milyen elrendezés a leghatékonyabb? Hogy a fene tudja összeállítani az opt-in listát? Olyan sok szempontot kell figyelembe venni, amikor e-mailes marketingkampányt hoz létre, hogy nehéz tudni, hol kezdje. Használja a cikkben található tippeket, és pillanatok alatt elindulhat.

Ha marketing kampányának részeként küld e-mailt, ne használjon alkalmi betűtípust. Azt szeretné, hogy az ügyfelek komolyan vegyék az Ön termékét vagy vállalkozását, és valószínűleg nem ezt fogják tenni nem mindennapi betűtípussal. Válasszon ki egy jól ismert betűtípust, például Times Roman Numeral, Arial vagy Verdana.

Ha azt szeretné, hogy az e-mailes marketing üzenetei sikeresek legyenek, győződjön meg róla, hogy rendelkezik engedéllyel azok elküldéséhez. Ha nincs engedélye a címzettektől, a lehetséges következmények a spamszűrőkhöz való hozzáadásától egészen az internetes szolgáltatók feketelistára kerüléséig terjedhetnek.

Ha ösztönözni szeretné az embereket, hogy engedélyezzék és engedélyt adjanak Önnek e-mailes marketingüzenetek küldésére, ösztönözzen. Ajánljon kedvezményt vagy kupont valamelyik termékére vagy szolgáltatására. Helyezzen el egy újságot vagy hírlevelet a fülkéről vagy a piacról. Adjon valamit a leendőnek cserébe a beérkező levelekért való hozzáférésért.

Mielőtt e-maileket küldene előfizetőinek, próbálja meg tudatni velük, hogy mit küld nekik, és milyen gyakran számíthatnak rád. Így tudják, mikor várható az e-mail, és megakadályozhatják, hogy automatikusan elküldje őket a spam mappájukba.

Az e-mail elküldése előtt tegyen egy lépést hátrébb, és olvassa el. Minden elküldött e-mailnek és hírlevélnek hibamentesnek kell lennie. Üzenet küldése előtt tesztelje az e-mail elrendezését, hogy tudja, minden olvasható lesz. Továbbá, ha linkeket helyez el az e-mailben, tesztelje őket, hogy működjenek-e.

Küldje el a feliratkozóknak egy linket, amelyre rákattintanak, hogy megerősítsék előfizetésüket az e-mail listájukra. Így biztosítani tudja, hogy ezt valamilyen módon meg akarják csinálni, és ez megvédi Önt a spamekkel kapcsolatos panaszoktól. Tájékoztassa a feliratkozókat a pályán, hogy egy linkre kell kattintaniuk.

Ne feledje, hogy az e-mailes marketing célja végső soron a termékeinek eladása. Ez azt jelenti, hogy az összes e-mail csak lépés ahhoz, hogy az olvasó vásároljon tőled. Ez úgy érhető el, hogy ír egy e-mailt, amely tele van információkkal az új termékajánlatokról, a régi termékajánlatokról vagy a rendelkezésükre álló különleges ajánlatokról.

Az e-mail fejlesztésekor vegye figyelembe, hogy mekkora az előnézeti panel a legtöbb e-mail olvasó szoftverben. Ha e-mailje jóval meghaladja az előnézeti panel méretét, bölcs dolog azonnal szerkeszteni. Sokan kizárólag ebben az előnézeti ablaktáblában olvassák el e-mailjeiket. A fájdalom hatókörén kívül eső információkat soha nem láthatja olvasója.

Az e-mail nagyszerű marketing eszköz, de nem olyan aréna, ahol a kemény eladást értékelik. Soha ne nyomja az előfizetőket a vásárlásra. Tegye az értékesítési helyeket e-mailjeinek végére, különösen, ha olvasói feliratkoztak az informatív tartalommal kapcsolatos elvárásokra. Tekintse az e-mailt az érdeklődés növelésének eszközeként, ne az azonnali értékesítést.

Itt számos kérdésére megtalálta a választ, ezért vegye be a tanultakat és hajtsa végre egy sikeres e-mailes marketing kampányban. Ha további kérdései vannak, folytathatja a tanulást cikkek, blogok és fórumok olvasásával, és soha ne hagyja abba az ismeretek felkutatását. A jutalmad végül megéri!