Tippek a cikkek marketingjéről itt

A közösségi hálózatok egy csodálatos módja annak, hogy értékesítsd a cikkeidet, és megteremtsd ezeket a nézeteket. A közösségi hálózatok különösen hasznosak lehetnek abban, hogy több nézetet szerezzenek a cikkkönyvtárakról, és így többletdíjat kapjanak a megtekintésekért. Barátait, rajongóit, kollégáit és munkatársait valószínűleg érdekli a mondanivalója. Íme néhány nagyszerű tipp, amelyek segítenek a cikk marketingtevékenységében.

Ha van hozzáértése az íráshoz, írjon cikkeket, és küldje be őket a cikk webhelyeire. Ezzel nemcsak növeli a kereshető tartalmat, hanem új olvasók hordáit is behozza webhelyére. Ezen webhelyek közül sokan fizetnek a jó beküldésekért is, tehát ez csak egy plusz bónusz.

A bekezdések legyenek rövidek, akárcsak ez a tipp. Bizonyos bizonyítékok vannak arra, hogy az emberek könnyebben elvonják a figyelmüket az interneten olvasva, mint amikor offline könyvet vagy folyóiratot olvasnak. Emiatt törekednie kell arra, hogy tartalma rövid legyen és lényegre törő.

Legyen nagyon kedves, amikor az olvasóinak ír. Nem mindig szükséges olyan szavakat használni, mint az „én” vagy „én”. De szeretne igazi emberként találkozni olvasóival. Különös gondot kell fordítania annak biztosítására, hogy olvasói megértsék, hogy Ön nem csak egy vállalat, amely profitot akar elérni. Az vagy, de lágyabb fényben kell látniuk.

Vizsgáld meg az íródat. Ha másoknak kiszervezi az írását, ellenőrizze őket következetesen. Biztosnak kell lennie abban, hogy írásuk egyedi és eredeti. Keresőmotor segítségével nézze meg munkáinak darabjait, mivel nem szeretné a nevét feltüntetni másolt vagy eredetin kívül.

A cikkeinek köze lehet a kulcsszavaihoz. Fontos, hogy minden, beleértve a tartalmat, a kulcsszavakat és a linkeket, kapcsolódjon egymáshoz. Ha van valami, aminek nincs értelme a kapcsolatokban, a keresőmotor nem tudja, mit keressen.

A cikkmarketingben a siker könnyebb, ha ismeri a keresőoptimalizálást és az internetes marketinget is. Ismerje meg ezeket a témákat, hogy cikkei elérjék a legnagyobb közönséget. A cikkek egyszerű terjesztése nem elegendő. Közvetlen megközelítésre van szüksége, amelynek célja a cél.

Nagyszerű tipp a cikkmarketingben, hogy a cikkek nem a tényleges termékoldalak. Nem próbál meg embereket eladni a terméken ezeken a cikkeken keresztül; Ön csak annyira kívánja felkelteni érdeklődésüket, hogy rákattintsanak egy linkre, és felkereshessék azt a webhelyet, amelyet meg akarnak látogatni. Itt van egy nagy különbség, hogy néhány elhanyagolható.

Mielőtt elkezdené a cikk marketingtervét, nézze meg, mi van már ott, látogasson el az összes főbb cikkkönyvtárba, és írja be kulcsszavait. Így könnyű azonosítani és testreszabni a sikeres témákat és megközelítéseket.

A cikkek írása során használt szavak nagyban befolyásolhatják a cikkek marketingjét. Az a szóválasztás, amely vonzza a nézőket érdeklődésük felkeltésével, nagyban hozzájárulhat egy cikk sikeréhez. Ahelyett, hogy egy olyan szót használnánk, mint a jó, használhatunk nagyszerűt vagy látványosat, hogy fokozzuk a szó hatását.

Összefoglalva: a cikkmarketing nagyszerű módja a webhely és a termékek népszerűsítésének, és most elolvasta néhány nagyszerű tippet az ilyen típusú marketing hatékony használatának megismeréséhez. Számos módja van a segítségnyújtásnak, és a közösségi hálózatok nagyszerű eszközt jelentenek, amikor embereket irányítanak a weboldalára. "Megoszthatják" az Ön tartalmát barátaival és családjával, akik ugyanezt tehetik. Ezt nevezhetjük láncreakciónak. Számos különböző közösségi hálózati oldalt használhat egyszerre, hogy nagyobb forgalmat juttasson el weboldalára.